BenTrem tweeted on 2011-06-15

  • !!ShowTime!! #VAN #
  • If #VAN gets taken off their game then it's all over except for the crying. #
  • Oh, nice tactic … stupid penalties will really help. *NOT!* #VAN #
  • That's sad. 3 goals on what, 9 shots? 7? #VAN #
  • Okay this is nuts. What's the final gonna be, for a #VAN win, 10 to 8? #
  • Oh nice … yet another really stupid penalty. What's the idea? Aimiing for a basketball score? F'n 'ell. #VAN #
  • Simplest explanation: #VAN #039;s goals were just flukes and they shudda got skunked. Can't put it in the net. 6 goals in 6 games. #
  • Oh goodie, give Boston another power play, way to go! Real clever! Hot-shot aces! FFS. #VAN #
  • @VAN's PP is 1 for 25. Tell me that isn't insane. #
  • 1 for 26 #VAN #
  • 108 power plays and #VAN will tie the game. *sigh* #
  • "Vancouver misses another great scoring opportunity" … I feel like I'm watching an execution. #NHL #
  • 1 for 27 #VAN PP #
  • All righty … 5 goals in 1 period. Can do? #VAAN #
  • OMG #VAN is playing a skill game again! #
  • !skill: Ehrhoff cudda passed the puck in along the board but instead pretended to be an artillery gun and fire through 118,000 bodies. Dumb #
  • There … for almost 2 minutes #VAN played skill. FFS, you GET IT?! #
  • And here we go with pond hockey again. I guess #VAN doesn't want it. #
  • Stoners. #VAN #
  • Skills. #VAN #
  • Yaaa. stomp on Schneider you buncha dummies … he's your goalie!! #
  • 8 goals in 6 games … yuh figure you're gonna beat Thomas from the Blue Line? Grab a brain. #VAN #
  • Just caught some of the GOP "debate". God help us all. What wasn't trite was arrogant, or pompous, or the prattling of religious zealots. #
  • If ever I get this albatross off my neck (i.e. deploying "participatory deliberation") I can spend my life with this: http://bit.ly/kKIwEv < #
  • @tweepi Will re-peek … thanks for the tip. in reply to tweepi #
  • Yes, having many slight acquaintances is good for business. What else is it good for? Sounds like white flour/white sugar to me! #borg #
  • @ChrisHusong Betcha this case joins Kitty Genoves in soc-psych textbooks. Paradigmatic. cc: @KinshinC in reply to ChrisHusong #
  • @tweepi Ah saw it. "Skip for now" … light grey VS black. FWIW I deleted that snarky tweet. cheers in reply to tweepi #
  • @ChrisHusong That and <strike>$1.25</strike> $3.75 will get me a cuppa coffee. ;p cheers in reply to ChrisHusong #
  • @tweepi color me gob-smacked. Q: what library you using? Love the look/feel. Reminds me of eXTJS aka Sencha. Luvly stuff. ^5 in reply to tweepi #
  • @rockyoo Kinda gave up on debate; have been beavering away at "discourse" for years. BTW just now re-discovered YooMoot … resonances! in reply to rockyoo #
  • #Webcams – How to judge quality? I'm seeing "720p" for anything from $29 to $79 … all brand names. Recommendations? (I need truly decent.) #
  • How to compete? Let's say you want to produce food. Good food? What's good? Looks at what's popular & successful. Likewise #SocialMedia #
  • @at0micandy heh is that a squirrel? looks like a meerkat! :-) in reply to at0micandy #
  • @ruv Some variation on damned with faint praise? in reply to ruv #

Powered by Twitter Tools

About Bernard (ben) Tremblay

CMC since '72; compulsively tech_docs
This entry was posted in tweets. Bookmark the permalink.